Klantenservice
Wij helpen je graag

Cadeauverpakking:


Wij kunnen je gekochte producten gratis mooi voor je inpakken! Natuurlijk wel stijlvol en ecologisch verrantwoord, want daar worden wij zelf ook blij van.

Als je hier gebruik van wil maken meld het dan bij je bestelling. Desgewenst sturen wij het als een verrassingspakket met een persoonlijk berichtje van jou naar de gelukkige.

 

Pre order artikelen:

Sommige artikelen kun je 'pre order' bestellen. Het zijn producten die bij ons verwacht worden. Er staat dan een geschatte aantal dagen bij wanneer wij verwachten het product zelf binnen te krijgen. Als je een product 'pre order' besteld gaat het direct op de post zodra wij het product zelf hebben ontvangen.

 

Dropshipping:

Sommige artikelen levert de Big V Store doormiddel van een dropshipping systeem. Het zijn vaak duurdere artikelen van relatief kleine merken. Dit voorkomt onnodige voorraad en financiële risico's, tevens helpt het deze merken hun mooie producten aan te bieden. Als je deze artikelen besteld communiceer je met de Big V Store en zijn wij ten allertijden het aanspreekpunt. Wij vragen deze merken direct na het plaatsen van je order je bestelling namens de Big V Store te verwerken. En zij zullen het artikel namens de Big V Store naar je verzenden. De kans is dus aanwezig dat je meerdere pakketjes ontvangt van één order die je bij ons geplaatst hebt.

 

Verzenden:

Bestellingen die geplaatst zijn voor 14:00 worden dezelfde dag op de post gedaan met uitzondering van zondag.

 

Afhalen:

Als je jouw bestelling wilt afhalen geef dit dan bij de verzendwijze aan tijdens het bestelproces.  Voor het afhalen kunt een een afspraak maken via Whatsapp (tel: 06-11053756). Afhalen kan alleen in Den Haag en is kostenloos. Het is mogelijk om je bestelling van maandag t/m zaterdag  gelijk op te halen na het plaatsen van je order, dit kan tot 20:00 uur. Op zondag eventueel in overleg met ons.

 

Ruilen & Retourneren:

Koop je iets via internet, dan heb je sinds 1 januari 2014 een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

* Wilt je een product terugsturen? Laat dit dan binnen de 14 werkdagen aan ons weten, dit kan via de mail: info@bigvstore.com of op 0611053756.  Zodra je melding van je retour hebt gemaakt ontvangt je van ons een retourlabel die ujezelf kunt betalen en vervolgens op de retourzending kunt plakken. Tip: bewaar altijd een bewijs als je een product terugstuurt. Bijvoorbeeld een bewijs van terugzending van het postkantoor. 

* Wij geven je de gelegenheid het bestelde artikel retour te zenden als je niet tevreden bent over de kwaliteit van het desbetreffende artikel, mocht dit zo zijn dan moet het artikel aan de volgende eisen voldoen:

- Het product mag niet geopend of gebruikt zijn
- Het product moet in de originele verpakking en goed verpakt terug gestuurd te worden

Het pakket dient te worden afgegeven bij een Post-NL pakketpunt. De verantwoordelijkheid tijdens een retourzending is volledig voor de verzender.
* Laat je binnen 14 dagen weten dat je het product terugstuurt? Dan heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Maakt je gebruik van het retourrecht dan betalen wij uiterlijk binnen 14 dagen, na retourmelding je geld terug.
* De periode van 14 dagen gaat in op de dag dat je het bestelde hebt ontvangen.

* Door ons onjuist verzonden artikelen, incomplete zendingen en andere afwijkingen van je bestelling dien je binnen 14 werkdagen na ontvangst per email aan info@bigvstore.com te melden. Geef duidelijk aan wat er mis is, wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op en zullen duidelijk aangeven hoe we het zullen gaan oplossen. Indien de oorzaak bij ons ligt, zullen wij de verzendkosten voor onze rekening nemen.

* Wij zullen, behoudens wettelijke verplichtingen, géén artikelen terugnemen die geproeft, gebruikt, gelezen of gedragen zijn, zulks ter beoordeling van Big V Store. Bewaar de originele verpakking van de artikelen, verwijder geen labels en zorg voor een goede verpakking bij een eventuele retourzending.

* Defect ontvangen artikelen kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De verzendkosten zijn in dat geval voor onze rekening.

Retouren naar:


Big V Store

Stokroosstraat 199

2565BN Den Haag
 

Ruilen:

Bij Big V Store kan je je bestelling op 2 manieren ruilen, wanneer je een andere smaak, geur, maat of kleur wenst kan dit op de volgende manieren:

Manier 1: een nieuwe bestelling plaatsen

Deze manier is voor jou het snelst en makkelijkst. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen van het artikel wat je wenst en in de tussentijd kun je de eerdere bestelling retour sturen. Welke stappen je hiervoor moet volgen zie je onder het kopje 'Retourneren' bovenaan deze pagina.

Manier 2: contact opnemen

Mocht je van jou bestelling een andere maat of kleur willen hebben, dan kun je contact met ons opnemen via de mail: info@bigvstore.com of bel ons op 0611053756. Hierbij kun je aangeven welk artikel je wenst te ontvangen. Wij sturen je vervolgens een retourlabel om het artikel terug te sturen. Wanneer wij jou retourzending hebben ontvangen sturen wij het nieuwe gewenste product gratis naar je op!

 

Betalingsmogelijkheden in onze webstore:

U kunt in onze webshop eenvoudig en veilig afrekenen met onderstaande betaalmethodes:

IDeal:

Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDeal wilt betalen. Klik dan op de iDeal-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens word je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling.

Vooraf overmaken: 

Je kunt in onze webshop ook kiezen voor vooraf overmaken. Dit is een veilige en vertrouwde manier van betalen. Na het plaatsen van je order kies je voor de optie 'vooraf overmaken', vervolgens krijg je een bevestigingsmail met daar bij onze rekening gegevens. Je kunt dan in je vertrouwede internetbankier omgeving handmating het totaalbedrag overmaken onder vermeling van je order nummer. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen krijg je een bevestiging van ons en gaat je bestelling op de post.

Betalen bij afhalen:

Je kunt in onze webshop ook kiezen voor betalen bij afhalen. Na het plaatsen van je order kies je voor de optie 'ophalen bij winkelier' en vervolgens kies je voor 'betalen bij afhalen', daarna krijg je een bevestigingsmail van je order en maak je telefonisch of via whatsapp een afhaal-afspraak. Bij het afhalen van je order kun je eenvoudig de order betalen middels een mobiel pin apparaatje. 

Paypal:

Je kunt in onze webshop ook kiezen voor het betalen door middel van PayPal. PayPal is een veilige, snelle en gemakkelijke manier van online betalen waarbij je je bankrekening of creditcard aan je PayPal account koppelt. Heb je nog geen Paypalaccount, dan moet je die eerst aanmaken.

ApplePay:

Je kunt in onze mobiele webshop versie ook kiezen voor het betalen door middel van ApplePay. ApplePay is een veilige, snelle en gemakkelijke manier van online betalen waarbij je je bankrekening of creditcard aan je ApplePay account koppelt. Heb je nog geen ApplePay optie op je telefoon,dan moet je die eerst aanmaken.

Creditcards:

Wij accepteren alleen Mastercard en Visa. Je selecteert bij betaalwijze creditcard, vervolgens kom je in de beveiligde omgeving waar je jouw kaartnummer, de vervaldatum, de CVC-code (laatste 3 cijfers op de achterkant van je creditcard), de naam van de kaarthouder dient in te vullen en soms ook jouw pincode. Na het versturen van de ingevulde informatie is jouw bestelling betaald. Direct na het plaatsen van een order wordt het bedrag van jouw creditcard afgeschreven.

 

Andere vragen over betalingen?

Heb je een andere vraag over je betalingen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons.

 

Klachten & Garantie:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bigvstore.com

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jou geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jou klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

© 2018 - 2021 Big V Store | sitemap | rss